Kurs "Szkoła po pandemii, czyli jak wrócić do normalności."

KURS ONLINE DLA NAUCZYCIELI
START kursu 10 LUTEGO 2021

Poznaj praktykowane rozwiązania i rozszerz kompetencje o nowości dydaktyczne

PRZEDSPRZEDAŻ kursu tylko w dniach 13-20.01.2021

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs online „Szkoła po pandemii, czyli jak wrócić do normalności” skierowany jest do nauczycieli klas 1-3 i 4-6, którzy chcą na nowo ułożyć relacje z uczniami i poznać nowe narzędzia i techniki pracy.

Cena regularna:

149 zł

Specjalna cena w PRZEDSPRZEDAŻY

tylko do 20.01. do godziny 23.59

120,00 zł

Jeżeli:

• chcesz szybciej łagodzić klasowe konflikty;
• chcesz poszerzyć swoje kompetencje w obszarze budowania relacji;
• chcesz zmotywować uczniów, skupić ich uwagę i lepiej pokierować ich pracą;
• czujesz, że chcesz być “na bieżąco” w  świecie Internetu i być bliżej “świata cyfrowego”, w którym zanurzeni są Twoi uczniowie;
• potrzebujesz praktycznych rozwiązań, które pomogą ci ułożyć współpracę w klasie;

To jest to kurs dla Ciebie.

00:00
00:00

Co zawiera kurs?

  • 4 warsztaty (w formie nagrań wideo) trwające ok 60 minut każdy do zrealizowania w dowolnym, wybranym przez Ciebie momencie
  • Każdy warsztat składa się z 4 tematów zajęć
  • Każde zajęcia to zestaw praktycznych wskazówek i ćwiczeń
  • Pakiet 10 gotowych pomysłów na przerwy śródlekcyjne
  • Imienny certyfikat udziału w kursie
  • Wsparcie autora w trakcie trwania kursu
  • Dostęp do kursu aż do 30 czerwca 2021
  • Kurs w formie linków do materiałów szkoleniowych zostanie przesłany drogą mailową 10 lutego 2021 r.

DODATKOWE materiały w cenie kursu:

  • webinarium NA ŻYWO o praktycznym wykorzystanie treści kursu, prowadzone przez autora kursu dr Marcina Skorka, filmoznawcę i trenera edukacji medialnej i społecznej
  • warsztat wideo pt.: “Jak rozpoznawać sygnały trudności emocjonalnych u uczniów?”, prowadzony przez psycholożkę dziecięcą Aleksandrę Grzybczak
  • warsztat wideo: “Dlaczego warto wykorzystywać teksty audiowizualne w edukacji do wartości”, prowadzony przez dr Joannę Zabłocką-Skorek, filmoznawczynię i trenerkę edukacji medialnej
  • warsztat wideo pt.: “Geocaching – czyli jak wykorzystać sygnał GPS do połączenia zajęć lekcyjnych z poszukiwaniem skarbów”, prowadzony przez Aleksandrę Urbanowicz-Nieradko, edukatorkę medialną, członkinię społeczności Geocaching
  • warsztat wideo pt.: “Pokój ucieczek (Escape room) w aplikacji Genially – przykłady, zastosowanie, edycja”, prowadzony przez Łukasza Nieradko, edukatora medialnego, autora kursu online “Genially krok po kroku”

Co chcielibyśmy Ci powiedzieć o naszym kursie?

Prowadzącym kurs będzie Marcin Skorek, członek zespołu KinoSzkoły, doktor nauk humanistycznych, filmoznawca, trener edukacji medialnej i społecznej. Przeprowadził kilka tysięcy zajęć edukacyjnych w ramach programu KinoSzkoła. 

 

Prowadzi kanał na YouTube pt.: CYFROWY NAUCZYCIEL.

Był selekcjonerem i jurorem festiwali filmowych dla dzieci, stworzył kilkadziesiąt programów edukacji filmowo-medialnej oraz kilkaset materiałów dydaktycznych.
 
Posiada również teatralną praktykę zawodową – jest aktorem pantomimy. Współpracował z wieloma teatrami, stworzył wiele autorskich spektakli ruchu i pantomimy. Specjalizuje się w ćwiczeniach relaksacyjnych kręgosłupa i relaksacji poizometrycznej, emisji głosu i pracy z głośnią. 
 
Ma doświadczenie zawodowe jako instruktor filmu animowanego i żywego planu z uczniami klas III – VI. Stworzył wiele krótkometrażowych filmów

Kurs składa się z 4 modułów w formie nagrań wideo dostępnych od 10.02.2021 do 30.06.2021

1. warsztat: wykorzystanie przestrzeni i kreowanie wizerunku

  • Narzędzia nauczyciela: ciało, głos, przestrzeń, świadomy komunikat
  • Relacje formalne i nieformalne jako  komunikaty pracuj i odpoczywaj
  • Praktyczne sposoby wykorzystania przestrzeni do uzyskania atmosfery do nauki (zmiana energii hałasu w gotowość do nauki)
  • Dostrzeganie i wykorzystanie potrzeb uczniów do realizacji lekcji – słowo “ALE” jako nieświadomy demotywator językowy

2. warsztat: praktyka współpracy z uczniami z deficytami rozwojowymi. Rozwiązywanie konfliktów

  • Myślenie emocjami – ćwiczenia do odczuwania i wypowiadania swoich emocji
  • Prowadzenie mediacji uczniowskich z wykorzystaniem założeń Porozumienia Bez Przemocy
  • Zabawy fonacyjne i artykulacyjne z użyciem rejestratora dźwięku
  • Kaligrafia: przykłady  pomocy w dysgrafii diagnozowanej i rzekomej
 

3. warsztat: relaksacja i ćwiczenia zwiększające skupienie

  • Pantomima i minidrama – aktywacja wyobraźni i świadomości ciała: choreografie jednominutowych “czynnościówek” (“Shake well”)
  • Wiersze i zawołania wyciszające
  • Uczniowie klas I-III: ćwiczenie stanu alfa i skuteczna wizualizacja – tworzenie własnych wzorów odpoczynku
  • Bezpieczne ćwiczenia “kardio” wzmacniające dotlenienie i prawidłową postawę 

4. warsztat: zachwycająca lekcja - krótkie filmy animowane jako narzędzia wychowawcze i edukacyjne

  • 3 przykłady 20 minutowych zajęć z filmem krótkometrażowym, rozwijających społecznie 
  • 3 przykłady zasobów sieciowych do lekcji o patriotyzmie i symbolach narodowych
  • Procedura szybkiego tworzenia wizualnej metafory w oparciu o legalne zasoby wizualne dla realizacji lekcji przedmiotów humanistycznych
  • Aksjologiczny wymiar filmu – lekcja wychowawcza
Close Menu
×

Koszyk