• KinoPrzedszkole
  • Zerówka
  • Klasy I-III szkoła podstawowa
  • Klasy IV-VI szkoła podstawowa
  • Klasy VII-VIII szkoła podstawowa
  • Szkoła ponadpodstawowa
  • KinoSzkoła Seniora
  • Dla nauczycieli, rodziców i opiekunów

KinoPrzedszkole

Zajęcia przeznaczone dla dzieci powyżej 4. roku życia, prowadzone w formie zabawy edukacyjnej, której tematyka związana jest z treścią prezentowanych filmów. Czas trwania zajęć od 60 do 70 min.

PAŹDZIERNIK

KODEKS PRZEDSZKOLAKA. PO CO NAM ZASADY?

Dzień Taty (seria: Pamiętniki Florki), reż. Dorota Cieśla, Polska 2015, 10 min. ​
Do góry nogami (seria: Żubr Pompik), reż. Andrzej Piotr Morawski, Polska 2017, 7 min.​
Drzewko (seria: Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2016, 8 min. 30 sek..

LISTOPAD

CHCĘ BYĆ ZDROWY. JAK TO ZROBIĆ?

Bakterie (seria: Pamiętniki Florki), reż. Dorota Cieśla, Polska 2014, 11 min.
Dlaczego zwykłej krowie zawdzięczam zdrowie? (seria: “Kaktus i Mały”), reż. Dorota Cieśla, Polska 2012, 5 min. 21 sek.
Mami Duale (seria: “Mami Fatale Polskie”), reż. Łukasz Kocprowicz, Polska 2012, 10 min.

GRUDZIEŃ

DLACZEGO NIE LUBIĘ BYĆ SAM. PO CO NAM RODZINA?

Starsza siostra (seria: Pamiętniki Florki), reż. Agata Mikina, Polska 2014, 11 min.
Szczęśliwa rodzinka (seria: Rodzina Treflików),reż. Marek Skrobecki, Polska 2016, 8 min. 30 sek.
Zaginiony Treflik (seria: Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2017, 8 min

STYCZEŃ

CZY STRACH MA WIELKIE OCZY? JAK POKONYWAĆ WŁASNE SŁABOŚCI?

Cień (seria: Pamiętnik Florki), reż. Dorota Cieśla Polska 2014, 11 min.
Księżyc (seria Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2016. 8 min. 30 sek.
Potwory (seria: Przytul mnie), reż. Bartosz Wierzbięta, Polska 2016, 6 min.

LUTY

BEZPIECZNIE I ZDROWO ZIMOWĄ PORĄ

Zima zła (seria: Przytul mnie), reż. Bartosz Wierzbięta, Polska 2016, 6 min.
Tropy na śniegu (seria: Żubr Pompik) reż. Wiesław Zięba, Polska 2017, 7 min.
Śnieżne wojny (seria: Mami Fatale), reż. Łukasz Kacprowski, Polska 2013, 10 min.

MARZEC

UCZĘ SIĘ NAZYWAĆ I OSWAJAĆ EMOCJE

Dzień Taty (seria: Pamiętniki Florki), reż. Marta Stróżycka, Polska 2016, 10 min. 58 sek.
Torba (seria: Pamiętnik Florki), reż. Dorota Cieśla, Polska 2016, 11 min.
Serce Robota (seria: Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2017, 8 min. 30 sek.

KWIECIEŃ

KIM BĘDĘ JAK DOROSNĘ? O ZAWODACH I PROFESJACH

Ale kino! (seria: Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2017, 8 min. 30 sek.
Balet (seria: Pamiętnik Florki), reż. Janusz Martyn, Polska 2015, 10 min. 57 sek.
Basia i Mama w pracy (seria: Basia 3), reż. Marcin Wasilewski, Polska 2017, 7 min

MAJ

DBAM O WSPÓLNĄ PRZESTRZEŃ W PRZEDSZKOLU I W DOMU

Wielkie mycie (seriaL Mami Fatal) reż. Marcin Wasilewski, Stuart Evans, Robert Jaszczurowski, Polska 2014, 10 min.
Śmieci (seria: Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2017, 8 min. 30 sek.
Liście (seria: Żubr Pompik), reż. Paweł Garbacz, Polska 2017, 7 min

CZERWIEC

CZY W WAKACJE MOGĘ MIEĆ WSZYSTKO CO CHCĘ ? CZY MOGĘ SIĘ ZŁOŚCIĆ?

Pieniążki (seria: Pamiętnik Florki), reż. Dorota Cieśla, Polska 2016, 11 min.
Na tropie skarbu (seria: Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2017, 8 min. 30 sek.
Basia i upał w ZOO (seria: Basia), reż. Marcin Wasilewski, Polska 2017, 7 min.

Zerówka

PAŹDZIERNIK

JESTEM CORAZ STARSZY I CORAZ LEPIEJ RADZĘ SOBIE ZE ZMIANAMI…

Pettson i Findus – Wielka wyprowadzka, reż. Ali Samadi Ahadi, Niemcy 2018, 81 min.

MARZEC

MAM PRAWO CZUĆ TRUDNE EMOCJE – UMIEM SOBIE Z NIMI RADZIĆ!

Wielka wyprawa Molly, reż. Matthias Bruhn/ Michael Ekbladh/ Ted Sieger, Niemcy 2016, 70 min

KWIECIEŃ

DBAM O ZWIERZĘTA I NATURĘ

Kacper i Emma na safari, reż. Arne Lindtner Næss, Norwegia 2015, 75 min.

CZERWIEC

BEZPIECZNIE NA WAKACJACH

Wielka podróż Cyrkielki, reż. Jannik Hastrup, Dania 2018, 62 min.

Klasy I-III
szkoła podstawowa

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY
FILMOWE DROGOWSKAZY

PAŹDZIERNIK

NIE TYLKO PODCZAS PANDEMII DBAM O ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO
– SWOJE I INNYCH

Łapa, reż. Robert-Adrian Pejo, Węgry 2015, 92 min..

LISTOPAD

TAK MAM, ŻE TROSZKĘ SIĘ BOJĘ… JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRACHEM?

Sonia, reż. Catti Edfeldt/ Lena Hanno, Holandia/Szwecja 2016, 79 min.

GRUDZIEŃ

CZYM JEST MAGIA ŚWIĄT?

Magiczne święta Ewy, reż. Anu Aun, Estonia 2018, 90 min.

STYCZEŃ

DLACZEGO WARTO CZYTAĆ KSIĄŻKI?

Książka Lili, reż. Marcela Rincón, Kolumbia/ Urugwaj 2017, 76 min.

LUTY

NIE ZAWSZE SIĘ WYGRYWA… O UCZCIWEJ RYWALIZACJI

Szybcy i śnieżni, reż. Benoit Godbout, Kanada 2018, 89 min.

MARZEC

WSZYSCY DBAMY O WSPÓLNE DOBRO

Solan i Ludwik – Misja Księżyc, reż. Rasmus A. Sivertsen, Norwegia 2018, 80 min.

KWIECIEŃ

ZWIERZĘ TO NIE ZABAWKA! O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ZWIERZĘCEGO PRZYJACIELA

Jakub, Mimmi i gadające psy, reż. Edmunds Jansons, Polska/ Łotwa 2019, 70 min.

MAJ

NIE OCENIAJ PO POZORACH!

Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. Rabuś z pociągu, reż. Moa Gammel, Szwecja 2020, 84 min.

CZERWIEC

BIORĘ SPRAWY W SWOJE RĘCE! O ODPOWIEDZIALNOŚCI I TROSCE O INNYCH

Słoń Benjamin, reż. Tim Trachte, Niemcy 2019, 91 min.

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

WARSZTATY SPOŁECZNE
DBAM O RELACJE

Celem zajęć jest przygotowanie dzieci do bardziej świadomego postrzegania siebie i swoich relacji z bliskimi. Poprzez działania warsztatowe uczniowie dowiedzą się jak rozpoznawać i wyrażać swoje emocje, czym jest empatia i w jaki sposób budować empatyczna postawę, a także jaką rolę w życiu odgrywa etykietowanie innych ludzi. W trakcie spotkań nauczyciele sprawdzą jak mogą kształtować postawę altruistyczną u swoich wychowanków, a dzieci doświadczą czym jest wartość wspierania innych ludzi. Zajęcia mają też pokazać uczestnikom w jaki sposób stawiać granice (ale również respektować granice innych), do czego służy złość i jak się złościć nie krzywdząc otoczenia, dlaczego potrzebujemy relacji społecznych i co to znaczy być odważnym. Dzieci nauczą się także w jaki sposób można rozwiązywać konflikty i jak być uważnym na siebie i innych ludzi. 

Zajęcia trwają ok. 90 minut i mogą się odbywać w sali lekcyjnej.
Maksymalna ilość uczniów: 30 osób.
Ilość warsztatów ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

PAŹDZIERNIK

W DŻUNGLI EMOCJI

LISTOPAD

CHCĘ WIEDZIEĆ CO CZUJESZ… O EMPATII

GRUDZIEŃ

WARTO POMAGAĆ. O DARACH SERCA

STYCZEŃ

CHRONIĘ SWOJE GRANICE, SZANUJĘ GRANICE INNYCH

LUTY

JAK SIĘ ZŁOŚCIĆ?

MARZEC

KIEDY SIĘ KŁÓCIMY…

KWIECIEŃ

JESTEM PRZYJACIELEM. JESTEŚ PRZYJACIELEM

MAJ

STRACH MA WIELKIE OCZY?

CZERWIEC

JAK BYĆ UWAŻNYM? SZTUKA KONCENTRACJI

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

WARSZTATY MEDIALNE

Udział w zajęciach ma na celu profesjonalne wprowadzenie dzieci do świata mediów wizualnych. Uczniowie nauczą się rozpoznawać podstawowe media, poznają korzyści i zagrożenia wynikające z korzystania z najnowszych technologii, dowiedzą się, w jaki sposób reklamy manipulują odbiorcą. Od stycznia zaczniemy wędrówkę po tajemniczym świecie kina, której finałem może być stworzenie pierwszego filmu animowanego metoda poklatkową.

Zajęcia trwają ok. 90 minut i mogą się odbywać w sali lekcyjnej.
Maksymalna ilość uczniów: 30 osób

PAŹDZIERNIK

KINO, TELEWIZJA, RADIO INTERNET.
PO CO NAM MEDIA?

LISTOPAD

CZY INTERNET JEST DLA NAS BEZPIECZNY?

GRUDZIEŃ

ŚWIAT W REKLAMACH – PRAWDA CZY FIKCJA?

STYCZEŃ

ZANIM POWSTAŁO KINO –
TWORZYMY PROSTE ZABAWKI OPTYCZNE

LUTY

JAK SIĘ ZŁOŚCIĆ?

MARZEC

GATUNKI FILMOWE

KWIECIEŃ

ADAPTACJA FILMOWA – CZYM SIĘ
RÓŻNI KSIĄŻKA OD FILMU?

MAJ

BOHATER FILMOWY – PROJEKTUJEMY
POSTAĆ DO FILMU ANIMOWANEGO

CZERWIEC

MÓJ PIERWSZY FILM ANIMOWANY

Klasy IV-VI
szkoła podstawowa

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY
FILMOWE DROGOWSKAZY

PAŹDZIERNIK

NIE WSZYSTKO MUSI BYĆ PO MOJEJ MYŚLI…
JAK SOBIE RADZIĆ Z NAGŁYMI ZMIANAMI?

Czworo dzieci i coś, reż. Andy De Emmony, Wielka Brytania 2020, 110 min.

LISTOPAD

JAK SIĘ MOTYWOWAĆ DO SAMODZIELNEJ
NAUKI?

Kod M, reż. Dennis Bots, Holandia 2015, 98 min.

GRUDZIEŃ

DLACZEGO WARTO MYŚLEĆ O INNYCH?

Jak zostać świętym Mikołajem? reż. Christian Dyekjær, Dania 2018, 92 min.

STYCZEŃ

O RELACJACH MIĘDZYPOKOLENIOWYCH
I EMPATII WOBEC STARSZYCH OSÓB

Cały świat Romy, reż. Mischa Kamp, Holandia/Niemcy 2019, 90 min.

LUTY

ZGODA BUDUJE, NIEZGODA RUJNUJE.

Halvdan – prawie wiking, reż. Gustaf Åkerblom, Szwecja 2018, 91 min.

MARZEC

CZY MOGĘ URATOWAĆ ŚWIAT NATURY?

Zaklinaczka, reż. Kaspar Munk, Dania 2018, 90 min.

KWIECIEŃ

JAK WAŻNA JEST DLA MNIE PRZYJAŹŃ I RELACJE Z INNYMI?

Sekrety wojny, reż. Dennis Bots, Holandia 2014, 95 min.

MAJ

NIE TYLKO TIK-TOK I VLOGI, CZYLI JAK
TWÓRCZO KORZYSTAĆ Z INTERNETU?

Binti, reż. Frederike Migom, Belgia 2019, 90 min

CZERWIEC

RÓŻNIMY SIĘ I WIELE MOŻEMY SIĘ OD SIEBIE NAUCZYĆ

Niezwykłe lato z Tess, reż. Steven Wouterlood, Holandia 2019, 90 min.

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

WARSZTATY SPOŁECZNE
DBAM O RELACJE

Zajęcia mają na celu wsparcie młodych ludzi w procesie rozumienia swoich emocji, a także emocji osób, z którymi pozostają w relacjach. Warsztaty wspierają uczniów w poszukiwaniu swoich potrzeb i wyborze strategii, które uwzględniają zarówno ich, jak i innych. Spotkania prowadzone są formami aktywizującymi i zachęcają uczniów do poszukiwań odpowiedzi na różne pytania: gdzie powstają uczucia, jakie potrzeby wyrażają, czym jest stres, jak stawiać granice i rozpoznawać granice innych osób. W trakcie zajęć uczniowie spotkają się z tematem złości. Dowiedzą się jaka jest różnica między złością a agresją, jak z jednej strony chronić siebie przed przemocą, a z drugiej – przeciwdziałać jej. Zajęcia trwają ok. 90 minut i mogą się odbywać w sali lekcyjnej.

Maksymalna ilość uczniów: 30 osób.
Ilość warsztatów ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

PAŹDZIERNIK

W ŚWIECIE UCZUĆ. SKĄD SIĘ BIORĄ UCZUCIA I O CZYM NAS INFORMUJĄ

LISTOPAD

EMPATIA, CZYLI CZUJĘ, BO POTRZEBUJĘ…

GRUDZIEŃ

WARTO POMAGAĆ. JAK KSZTAŁTOWAĆ POSTAWĘ ALTRUISTYCZNĄ?

STYCZEŃ

CZYM SĄ STRESORY? JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM?

LUTY

MOJE GRANICE, TWOJE GRANICE – GDZIE ONE SĄ?

MARZEC

AGRESJA I ZŁOŚĆ. SKĄD SIĘ BIORĄ I JAK NIMI ZARZĄDZAĆ?

KWIECIEŃ

PRZEMOC – JAK SIĘ PRZED NIĄ CHRONIĆ, JAK JEJ PRZECIWDZIAŁAĆ?

MAJ

JESTEM WAŻNY. O ODWADZE I POCZUCIU WŁASNEJ WARTOŚC

CZERWIEC

SZTUKA UWAŻNOŚCI I KONCENTRACJI

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

WARSZTATY MEDIALNE

Udział w zajęciach ma na celu profesjonalne wprowadzenie dzieci w świat mediów wizualnych. Uczniowie nauczą się rozpoznawać podstawowe media, poznają korzyści i zagrożenia wynikające z korzystania z najnowszych technologii, dowiedzą się, w jaki sposób reklamy manipulują odbiorcą. W drugim semestrze skoncentrujemy się na zagadnieniach związanych z kinem.

Zajęcia trwają ok. 90 minut i mogą się odbywać w sali lekcyjnej.
Maksymalna ilość uczniów: 30 osób.

PAŹDZIERNIK

MEDIA – SPOSÓB NA KOMUNIKACJĘ?

LISTOPAD

JAK KORZYSTAĆ Z MEDIÓW W SPOSÓB KREATYWNY?

GRUDZIEŃ

PRAWDA I FIKCJA W REKLAMACH

STYCZEŃ

INTERNET – CO SIĘ W NIM KRYJE? JAK Z NIEGO KORZYSTAĆ?

LUTY

KTO DZIŚ JESZCZE CZYTA GAZETY? WYPRAWKI DZIENNIKARSKIE

MARZEC

CO BYŁO PRZED KINEM? TWORZYMY ZABAWKI OPTYCZNE

KWIECIEŃ

ADAPTACJA FILMOWA – CZYM SIĘ RÓŻNI KSIĄŻKA OD FILMU?

MAJ

ADAPTACJA FILMOWA – CZYM SIĘ RÓŻNI KSIĄŻKA OD FILMU?

CZERWIEC

JAK POWSTAJE FILM ANIMOWANY?

Klasy VII-VIII
szkoła podstawowa

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY
FILMOWE DROGOWSKAZY

PAŹDZIERNIK

CZŁOWIEK W SYTUACJACH GRANICZNYCH. JAK RADZIĆ SOBIE W KRYZYSIE?

Zabijam gigantów, reż. Anders Walter, Belgia/ Chiny/ USA/ Wielka Brytania 2017, 104 min.

LISTOPAD

CO JEST WAŻNE W BUDOWANIU RELACJI?

Wicher: Przyjazd Ari, reż. Theresa von Eltz, Niemcy 2019, 102 min.

GRUDZIEŃ

CO JEST DLA MNIE SENSEM ŻYCIA?
O WARTOŚCIACH

Marona – psia opowieść, reż. Anca Damian, Belgia/ Francja/ Rumunia 2019, 92 min.

STYCZEŃ

CYBERŚWIAT – WIELKIE MOŻLIWOŚCI CZY ZAGROŻENIA?

Haker, reż. Poul Berg, Dania 2019, 97 min.

LUTY

CHCIEĆ TO MÓC! O MOTYWACJI I DETERMINACJI W DĄŻENIU DO CELU

Operacja Islandia, reż. Mans van den Berg, Holandia 2018, 73 min.

MARZEC

CZY WSZYSCY MOŻEMY BYĆ INFLUENCERAMI? O “BYCIU SOBĄ” WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE

#Jestem M. Misfit, reż. Marcin Ziębiński, Polska 2019, 82 min.

KWIECIEŃ

DLACZEGO INNOŚĆ BUDZI W NAS LĘK? CO WIEM O AUTYZMIE?

Życie animowane, reż. Roger Ross Williams, USA 2016, 89 min.

MAJ

O BUDOWANIU RELACJI W RODZINIE

Wszystkowidząca 2, reż. Ask Hasselbalch, Dania 2019, 90 min.

CZERWIEC

PO CO LUDZIOM MITY I WIERZENIA?

Valhalla, reż. Fenar Ahmad, Dania/ Islandia/ Norwegia/ Szwecja 2019, 105 min.

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

WARSZTATY MEDIALNE

Udział w zajęciach ma na celu profesjonalne wprowadzenie uczniów w świat mediów wizualnych. Uczniowie nauczą się rozpoznawać podstawowe media, poznają korzyści i zagrożenia wynikające z korzystania z najnowszych technologii, dowiedzą się, w jaki sposób reklamy manipulują odbiorcą.

Zajęcia trwają ok. 90 minut i mogą się odbywać w sali lekcyjnej.
Maksymalna ilość uczniów: 30 osób.

PAŹDZIERNIK

NAUKA ONLINE – JAK SKUTECZNIE UCZYĆ SIĘ W SIECI?

LISTOPAD

FUNKCJE I ZNACZENIE ŚRODKÓW MASOWEGO PRZEKAZU W ŻYCIU SPOŁECZEŃSTWA DEMOKRATYCZNEGO

GRUDZIEŃ

SPECYFIKA GATUNKÓW PUBLICYSTYCZNYCH (PRASA, TELEWIZJA, INTERNET)

STYCZEŃ

FAKTY A OPINIE. O MANIPULACJI W MEDIACH NA PRZYKŁADZIE TELEWIZYJNYCH SERWISÓW INFORMACYJNYCH

LUTY

SZTUKA ANALIZY TEKSTU FILMOWEGO

MARZEC

TRADYCYJNE TOPOSY LITERACKIE WE WSPÓŁCZESNEJ KULTURZE POPULARNEJ (FILM, KOMIKS, TELEDYSKI, INTERNET)

KWIECIEŃ

KOMUNIKACJA W SIECI – JĘZYK POLSKI Klasy VII-VIII A JĘZYK ŚWIATA WIRTUALNEGO

MAJ

RELACJA REPORTERSKA – CO KAŻDY REPORTER POWINIEN WIEDZIEĆ

CZERWIEC

VIRAL – JAK DZIAŁA REKLAMA W SIECI. TWORZYMY VIRAL

Szkoła ponadpodstawowa

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY
FILMOWE DROGOWSKAZY

PAŹDZIERNIK

JAK NIE STRACIĆ CZŁOWIECZEŃSTWA W SYTUACJI KRYZYSOWEJ

Arktyka, reż. Joe Penna, Islandia 2018, 97 min.

LISTOPAD

STRES I PRESJA – O UMIEJĘTNOŚCI RADZENIA SOBIE Z TRUDNYMI EMOCJAMI

Borg/McEnroe. Miedzy odwagą a szaleństwem, reż. Janus Metz, Dania/ Finlandia/ Szwecja 2017, 100 min.

GRUDZIEŃ

RODZINA WOBEC PROBLEMU UZALEŻNIENIA

Powrót Bena, reż. Peter Hedges, USA 2018, 103 min

STYCZEŃ

RAK TO NIE WYROK. O POKONYWANIU WŁASNYCH BARIER

Mam faka na raka, reż. Lodewijk Crijns, Holandia 2014, 93 min.

LUTY

GDY PRZESTAJEMY BYĆ SOBĄ… O KONFLIKCIE WARTOŚCI

Psychobitch, reż. Martin Lund, Norwegia 2019, 109 min.

MARZEC

O SAMOAKCEPTACJI I SILE RELACJI

100 kilo do gwiazd, reż. Marie-Sophie Chambon, Francja 2019, 88 min.

KWIECIEŃ

CZŁOWIEK WOBEC NATURY

Antropocen: Epoka człowieka, reż. Jennifer Baichwal/ Edward Burtynsky/ Nicholas de Pencier, Kanada 2018, 87 min

MAJ

WBREW ŚWIATU – O MOTYWACJI DO SPEŁNIANIA MARZEŃ

Dogonić marzenia, reż. Rachel Griffiths, Australia 2019, 98 min.

CZERWIEC

O ODPOWIEDZIALNOŚCI I KONSEKWENCJACH PODEJMOWANYCH DECYZJI

Głupie, młode serce, reż. Selma Vilhunen, Finlandia/ Holandia/ Szwecja 2018, 102 min.

WARSZTATY MEDIALNE

WARSZTATY MEDIALNE
CYKL: MINIWYKŁADY Z KLASYKI FILMOWEJ

Celem zajęć jest zapoznanie uczniów z twórczością klasycznych reżyserów kinematografii polskiej i światowej. Poprzez analizę fragmentów dzieł filmowych uczniowie poznają specyfikę twórczości każdego z autorów , a także udoskonalą umiejętność analizy dzieła audiowizualnego

Zajęcia trwają ok. 90 minut i mogą się odbywać w sali lekcyjnej.
Maksymalna ilość uczniów: 60 osób.

PAŹDZIERNIK

DAVID LYNCH – ARTYSTA BEZKOMPROMISOWY

LISTOPAD

POLSKA RZECZPOSPOLITA LUDOWA OCZAMI STANISŁAWA BAREI

GRUDZIEŃ

JEAN-LUC GODARD I INNI MISTRZOWIE FRANCUSKIEJ NOWEJ FALI

STYCZEŃ

JULIUSZ MACHULSKI I POLSKIE KINO ROZRYWKOWE

LUTY

AMERYKA I JEJ MITY WEDŁUG TODDA SOLONDZA

MARZEC

KINO JERZEGO HOFFMANA

KWIECIEŃ

CZŁOWIEK W FILMACH MICHAELA HANEKEGO ła

MAJ

POETYCKIE KINO JERZEGO HASA

CZERWIEC

QUENTIN TARANTINO – NIEPOKORNY POSTMODERNISTA

KinoSzkoła Seniora

PAŹDZIERNIK

JAK PRZETRWAĆ SYTUACJE KRYZYSOWE?
O SILE RELACJI MIĘDZYLUDZKICH?
Pechowi szczęściarze,
reż. Sebastián Borensztein,
Argentyna/ Hiszpania 2019, 116 min.

LISTOPAD

O SILE MOTYWACJI I STAWIANIU CZOŁA UPRZEDZENIOM
Maiden,
reż. Alex Holmes, Wielka Brytania 2018, 97 min.

GRUDZIEŃ

CZY WARTO ŻYĆ PRZESZŁOŚCIĄ?
Poznajmy się jeszcze raz,
reż. Nicolas Bedos, Francja 2019, 110 min.

STYCZEŃ

OTWARTOŚĆ NA ZMIANY. KOMU SŁUŻĄ IDEOLOGIE?
Tajemnice Joan,
reż. Trevor Nuun, Wielka Brytania 2018, 110 min.

LUTY

ROZDARTE SERCE… O ŻYCIOWYCH WYBORACH
Proxima,
reż. Alice Winocour, Francja/ Niemcy 2019, 107 min.

MARZEC

EKOLOGIA A EKOTERRORYZM
Kobieta idzie na wojnę,
reż Benedikt Erlingsson, Francja/ Islandia/ Ukraina 2018,
101 min.

KWIECIEŃ

O PRZEŁAMYWANIU WŁASNYCH BARIER
Sokół z masłem orzechowym,
reż. Tyler Nilson/ Michael Schwartz,
USA 2019, 97 mi.

MAJ

NOSTALGIA ZA PRL’EM
Wspomnienie lata,
reż. Adam Guziński, Polska 2016, 87 min.

CZERWIEC

CIEMNA STRONA SŁAWY… 
Judy,
reż. Rupert Goold, USA/ Wielka Brytania 2019, 118 min.

Dla nauczycieli,
rodziców
i opiekunów

SZKOLENIA

Tematyka zajęć związana jest z funkcjonowaniem dzieci i młodzieży w świecie nowych mediów oraz kształtowania pozytywnych relacji między dzieckiem a dorosłym. Proponujemy spotkania oddzielne – dla gron pedagogicznych oraz rodziców/opiekunów. Szkolenia prowadzone są w formie warsztatowej i trwaja średnio ok. 120 min. (istnieje możliwość przeprowadzenia zajęć krótszych lub dłuższych). Prawodzącymi zajęcia są wykładowcy akademiccy, metodycy oraz trenerzy. Zajęcia mogą być przeprowadzone w dowolnym wybranym przez Państwa terminie. Szczegółówe informacje oraz zapisy pod numerem telefonu: 605 569 746

TEMATYKA ZAJĘĆ DLA NAUCZYCIELI:
TEMATYKA ZAJĘĆ DLA RODZICÓW:
Close Menu
×

Koszyk

SUBSKRYBCJA - NEWSLETTER

Jeśli chcesz wiedzieć, co u Nas słychać? Jakie filmy warto zaproponować dzieciom i młodzieży? Zostaw swojego mejla, a my będzie się z Tobą kontaktować. Pierwsza wiadomość powinna przyjść już po chwili. Pamiętaj, że mogła trafić do folderu SPAM lub OFERTY

Jeśli chcesz wiedzieć, co u Nas słychać? Jakie filmy warto zaproponować dzieciom i młodzieży? Zostaw swojego mejla, a my będzie się z Tobą kontaktować. Pierwsza wiadomość powinna przyjść już po chwili. Pamiętaj, że mogła trafić do folderu SPAM lub OFERTY

Aby kupić
zajęcia Online