START PROGRAMU JUŻ WE WRZEŚNIU

  • KinoPrzedszkole
  • Zerówka
  • Klasy I-III szkoła podstawowa
  • Klasy IV-VI szkoła podstawowa
  • Klasy VII-VIII szkoła podstawowa
  • Szkoła ponadpodstawowa
  • KinoSzkoła Seniora
  • Dla nauczycieli, rodziców i opiekunów

KinoPrzedszkole

Zajęcia przeznaczone dla dzieci powyżej 4. roku życia, prowadzone w formie zabawy edukacyjnej, której tematyka związana jest z treścią prezentowanych filmów. Czas trwania zajęć od 60 do 70 min.

PAŹDZIERNIK

CO TO ZNACZY “BYĆ GRZECZNYM”?
Agatka i kurz (seria: “Agatka”), reż. Wojciech Wojtkowski, Polska 2015, 10 min.
Razem (seria „Pamiętnik Florki”), reż. Janusz Martyn Polska 2018, 11 min.
Kłamstewko (seria: “Rodzina Treflików”), reż. Michał Skrobecki Polska 2017, 8 min. 30 sek.

LISTOPAD

PRÓBUJĘ NOWYCH RZECZY – O ODWADZE
Chińszczyzna (seria: “Rodzina Treflików”), reż. Marek Skrobecki, Polska 2018, 8 min. 30 sek.
Rower (seria: “Pamiętnik Florki”), reż. Agnieszka Wróblewska-Dzwoniarek Polska 2018, 10 min.
Smaki (seria: “Żubr Pompik”), reż Maciej Kur, Polska 2017, 7 min.

GRUDZIEŃ

TRUDNE CHWILE W ŻYCIU RODZINY – TO NIE KONIEC ŚWIATA!
Smutek (seria: Żubr Pompik) reż. Paweł Dębski, Polska 2017, 7 min.
Basia i braciszek (seria: Basia), reż. Marcin Wasilewski, Polska 2017, 10 min.
Oj boli (seria: Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2017, 8 min. 30 sek.

STYCZEŃ

WARTO MIEĆ PASJĘ
Magia (seria: Pamiętnik Florki) reż. Jolanta Dudzińska, Polska 2018 , 11 min.
Kolekcjoner (seria: Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2018, 8 min. 30 sek.
Basia i taniec (seria: Basia),reż. Marcin Wasilewski, Łukasz Kacprowicz, Polska 2019, 9 min. NHEF,

LUTY

TO CO CZUJĘ JEST OK. JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI EMOCJAMI?
Basia i Anielka (seria: Basia), reż. Marcin Wasilewski, Polska 2017, 10 min. NHEF,
Kłębek (seria „Pamiętnik Florki”), reż. Anna Wróblewska-Dzwoniarek, Polska 2016, 11 min.
Przyjaźń (seria: Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2018, 8 min. 30 sek.

MARZEC

RÓŻNIMY SIĘ OD SIEBIE I TO JEST CIEKAWE! O SZACUNKU I TOLERACJI
Obcy (seria: “Rodzina Treflików”), reż. Marek Skrobecki, Polska 2017, 8 min. 30 sek.
Polinka i pajęczynka (seria: “Żubr Pompik”), reż. Wiesław Zięba, Polska 2017, 7 min.
Ktoś inny (seria: “Pamiętnik Florki”), reż. Agata Mikina, Polska 2018, 10 min.

KWIECIEŃ

WSZECHŚWIAT I KOSMOS
Księżyc (seria: „Rodzina Treflików”), reż. Marek Skrobecki, Polska 2018, 8 min. 30 sek.
Wielkie małe gwiazdy (seria: “Hip-hip & Hurra”), reż. Elżbieta Wąsik, Polska 2013, 13 min.,
Agatka i ufoludek (seria: Agatka), reż. Wojciech Wojtkowski, Polska 2015, 10 min.

MAJ

JAK DBAĆ O ZWIERZĘTA?
Basia i upał w ZOO (seria: Basia), reż. Marcin Wasilewski, Polska 2017, 11 min.
Z wizytą u Cioci (seria: Rodzina Treflików), reż. Marek Skrobecki, Polska 2016, 8 min. 30 sek.
Dlaczego wędrując lasem warto pomyśleć czasem? (seria: “Kaktus i Mały”), reż. Marta Stróżycka, Polska 2012, 5 min. 21 sek.

CZERWIEC

BEZPIECZEŃSTWO NA WAKACJACH
Szerokiej drogi (seria: “Przygody Bolka i Lolka”), reż. Marian Cholerek, Polska 1976, 9 min. 07 sek.
Podróż (seria: “Pamiętnik Florki”), reż. Jolanta Dudzińska, Polska 2014, 10 min.
Basia i biwak (seria: “Basia”), reż. Marcin Wasilewski, Polska 2017, 10 min.

Klasy I-III
szkoła podstawowa

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY
FILMOWE DROGOWSKAZY

PAŹDZIERNIK

CZY MOŻLIWE JEST ŻYCIE BEZ ZASAD?
Zielona szkoła, reż. Simone van Dusseldorp, Holandia 2016, 80 min.

LISTOPAD

RAZEM MAMY MOC
Tajemnica sióstr Sprite, reż. Sven Unterwald Jr., Niemcy 2020, 97 min.

GRUDZIEŃ

TRADYCJE ŚWIĄTECZNE W POLSCE I NA ŚWIECIE
Mikołaj w każdym z nas, reż. Terje Rangnes, Norwegia 2016, 70 min.

STYCZEŃ

JAK RADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI EMOCJAMI?
Superagentka, reż. Karla von Bengtson, Dania 2017, 77 min.

LUTY

CZYM JEST AGRESJA? JAK ROZWIĄZYWAĆ KONFLIKTY BEZ UŻYCIA PRZEMOCY?
Niedoparki, reż. Galina Miklínová, Chorwacja/ Czechy/ Słowacja 2016, 83 min.

MARZEC

CZY CZŁOWIEK JEST WŁADCĄ PLANETY?
Słynny najazd niedźwiedzi na Sycyilię, reż. Moa Gammel Ginsburg, Szwecja 2020, 82 min.

KWIECIEŃ

PRZYJAŹŃ TO PRZYGODA!
Niesamowita historia Wielkiej Gruszki, reż. Amalie Næsby Fick, Jørgen Lerdam, Philip Einstein Lipski, Dania 2017, 82 min.

MAJ

KAŻDA RODZINA JEST INNA. NAJWAŻNIEJSZA JEST MIŁOŚĆ
Kacper i Emma jadą w góry, reż. Arne Lindtner Næss, Norwegia 2017, 83 min.

CZERWIEC

WAKACJE BEZ MEDIÓW… ZABAWY, KTÓRE UCZĄ
Operacja Mumia, reż. Grethe Bøe-Waal, Norwegia 2021, 74 min.

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

WARSZTATY SPOŁECZNE
DBAM O RELACJE

Celem zajęć jest przygotowanie dzieci do bardziej świadomego postrzegania siebie i swoich relacji z bliskimi. Poprzez działania warsztatowe uczniowie dowiedzą się jak rozpoznawać i wyrażać swoje emocje, czym jest empatia i w jaki sposób budować empatyczna postawę, a także jaką rolę w życiu odgrywa etykietowanie innych ludzi. W trakcie spotkań nauczyciele sprawdzą jak mogą kształtować postawę altruistyczną u swoich wychowanków, a dzieci doświadczą czym jest wartość wspierania innych ludzi. Zajęcia mają też pokazać uczestnikom w jaki sposób stawiać granice (ale również respektować granice innych), do czego służy złość i jak się złościć nie krzywdząc otoczenia, dlaczego potrzebujemy relacji społecznych i co to znaczy być odważnym. Dzieci nauczą się także w jaki sposób można rozwiązywać konflikty i jak być uważnym na siebie i innych ludzi. 

Zajęcia trwają ok. 90 minut i mogą się odbywać w sali lekcyjnej.
Maksymalna ilość uczniów: 30 osób.
Ilość warsztatów ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

1.

W DŻUNGLI EMOCJI – JAK ROZPOZNAWAĆ I WYRAŻAĆ EMOCJE?

2.

CHCĘ WIEDZIEĆ CO CZUJESZ… O EMPATII

3.

WARTO POMAGAĆ. O DARACH SERCA

4.

CHRONIĘ SWOJE GRANICE, SZANUJĘ GRANICE INNYCH

5.

JAK SIĘ ZŁOŚCIĆ? O RADZENIU SOBIE Z TRUDNYMI EMOCJAMI

6.

KIEDY SIĘ KŁÓCIMY… O UMIĘJĘTNOŚCI ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW (NAUKA Mikro Kręgów)

7.

JESTEM PRZYJACIELEM. JESTEŚ PRZYJACIELEM. O BUDOWANIU WARTOŚCIOWYCH RELACJI.

8.

JAK BYĆ UWAŻNYM? SZTUKA KONCENTRACJI

9.

KAŻDY INNY, WSZYSCY RÓWNI. O TOLERANCJI I SZACUNKU.

10.

SŁOWA KTÓRE BUDUJĄ CZYLI O KOMUNIKACJI, KTÓRA NIE RANI

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

CYKL 3 D
ALFABET FILMOWY

Udział w zajęciach ma na celu zaznajomienie dzieci z podstawowymi pojęciami świata filmowców. Cykl Alfabet filmowy jest realizowany wyłącznie  w oparciu o filmy 3D.

Zajęcia trwają ok. 30 minut + czas trwania filmu i mogą się odbywać w sali kinowej

PAŹDZIERNIK - KLASY 4-6

A jak ANIMACJA
Co w duszy gra, reż. Pete Docter, USA 2020, 106 min.

GRUDZIEŃ - KLASY 1-3

R jak REŻYSERIA
Luca, reż. Enrico Casarosa, USA 2021, 95 min

MARZEC - KLASY 4-6

F jak FABUŁA
Mulan, reż. Niki Caro, USA 2020, 115 min.

CZERWIEC - KLASY 1-3

P jak PRZYGODA W FILMIE
Wyprawa do dżungli, reż. Jaume Collet-Serra, USA 2021, 127 min.

Klasy IV-VI
szkoła podstawowa

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY
FILMOWE DROGOWSKAZY

PAŹDZIERNIK

W ŚWIECIE WARTOŚCI – PRAWDA I DOBRO
Rocca zmienia świat, reż. Katja Benrath, Niemcy 2019, 97 min.

LISTOPAD

DO CZEGO MOŻE PROWADZIĆ PRZEMOC W SZKOLE?
Jestem William, reż. Jonas Elmer  Dania 2017, 86 min. 

GRUDZIEŃ

JAK RADZIĆ SOBIE W TRUDNYCH MOMENTACH ŻYCIA?
Szczęściara, reż. John Sheedy, Australia 2021, 98 min.

STYCZEŃ

W ŚWIECIE WARTOŚCI – LOJALNOŚĆ, ODWAGA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Wszyscy za jednego, reż. Johanne Helgeland, Norwegia 2020, 96 min.

LUTY

JAK WYRAŻAĆ SWOJE UCZUCIA? O SZTUCE KOMUNIKACJI
Miłość pisana Braillem, reż. Michel Boujenah, Belgia/ Francja 2018, 85 min.

MARZEC

CO JEST ŚMIESZNEGO W MEMACH O HITLERZE? WOJNA TO NIE GRA KOMPUTEROWA…
Drogi Panie dyktatorze, reż. Ch. Lerch, Niemcy 2020, 94 min.

KWIECIEŃ

CZY POTRAFIMY ŻYĆ W ZGODZIE Z NATURĄ I DBAĆ O NASZE DZIEDZICTWO?
Republika dzieci, reż. Jan Jakub Kolski, Polska 2021, 134 min.

MAJ

PRAWA DZIECI I DOROSŁYCH. JAK SIĘ POROZUMIEĆ Z RODZICAMI?
Ratunku, zmniejszyłem rodziców, reż. Tim Trageser, Niemcy 2018, 93 min.

CZERWIEC

WAKACJE Z MEDIAMI, CZY Z … DUCHAMI? O TAJEMNICZYCH MIEJSCACH W POLSCE
Czarny młyn, reż. Mariusz Palej, Polska 2021, 110 min.

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

WARSZTATY SPOŁECZNE
DBAM O RELACJE

Zajęcia mają na celu wsparcie młodych ludzi w procesie rozumienia swoich emocji, a także emocji osób, z którymi pozostają w relacjach. Warsztaty wspierają uczniów w poszukiwaniu swoich potrzeb i wyborze strategii, które uwzględniają zarówno ich, jak i innych. Spotkania prowadzone są formami aktywizującymi i zachęcają uczniów do poszukiwań odpowiedzi na różne pytania: gdzie powstają uczucia, jakie potrzeby wyrażają, czym jest stres, jak stawiać granice i rozpoznawać granice innych osób. W trakcie zajęć uczniowie spotkają się z tematem złości. Dowiedzą się jaka jest różnica między złością a agresją, jak z jednej strony chronić siebie przed przemocą, a z drugiej – przeciwdziałać jej. Zajęcia trwają ok. 90 minut i mogą się odbywać w sali lekcyjnej.

Maksymalna ilość uczniów: 30 osób.
Ilość warsztatów ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

1.

W ŚWIECIE UCZUĆ. SKĄD SIĘ BIORĄ UCZUCIA I O CZYM NAS INFORMUJĄ

2.

EMPATIA, CZYLI CZUJĘ, BO POTRZEBUJĘ…

3.

CZYM SĄ STRESORY? JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM?

4.

MOJE GRANICE, TWOJE GRANICE – GDZIE ONE SĄ?

5.

AGRESJA I ZŁOŚĆ. SKĄD SIĘ BIORĄ I JAK NIMI ZARZĄDZAĆ?

6.

PRZEMOC – JAK SIĘ PRZED NIĄ CHRONIĆ, JAK JEJ PRZECIWDZIAŁAĆ?

7.

JESTEM WAŻNY. O ODWADZE I POCZUCIU WŁASNEJ WARTOŚCI

8.

SZTUKA UWAŻNOŚCI I KONCENTRACJI

9.

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ – WARSZTATY INTEGRACYJNE

10.

SŁOWA, KTÓRE BUDUJĄ. O KOMUNIKACJI, KTÓRA NIE RANI MNIE I INNYCH

Klasy VII-VIII
szkoła podstawowa

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY
FILMOWE DROGOWSKAZY

PAŹDZIERNIK

DLACZEGO MÓWIENIE O EMOCJACH JEST TAKIE TRUDNE?
Biegnij, Amelio! reż. Tobias Wiemann, Niemcy/ Włochy 2017, 97 min.

LISTOPAD

OD OPINII DO HEJTU. KIEDY ZACZYNA SIĘ PRZEMOC?
Niewidzialny chłopiec, reż. Gabriele Salvatores, Francja/ Irlandia/ Włochy 2014, 100 min.

GRUDZIEŃ

W ŚWIECIE CLICKBAITÓW I FAKE-NEWSÓW. MANIPULACJA W MEDIACH
Klub brzydkich dzieci, reż. Jonathan Elbers, Holandia 2019, 91 min

STYCZEŃ

CZY ZOSTANĘ YOUTUBEREM? MOJE PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ                         Madison, reż. Kim Strobl, Austria/ Niemcy 2020, 87 min.

LUTY

KIEDY ŻYCIE NAS PRZERASTA… CZYLI JAK RADZIĆ SOBIE ZE SMUTKIEM, BEZSILNOŚCIĄ I DEPRESJĄ
Była sobie dziewczynka, reż. Mark Monheim, Niemcy 2014, 104 min.

MARZEC

ZABURZENIA W ODŻYWIANIU – ANOREKSJA I BULIMIA
Moja chuda siostra, reż. Sanna Lenken, Niemcy/ Szwecja 2015, 105 min.

KWIECIEŃ

WPŁYW OCHRONY PRAW ZWIERZĄT NA EKOLOGIĘ I KLIMAT
Wicher: ostatni rozdział, reż. Lea Schmidbauer, Niemcy 2021, 97 min.

MAJ

CZY EDUKACJA TO NIEZŁA INWESTYCJA?
Moje życie to cyrk, reż. M. M. Bouchard, Kanada 2020, 100 min.

CZERWIEC

STEREOTYPY I UPRZEDZENIA. O SZACUNKU WOBEC RÓŻNIC KULTUROWYCH
Przygoda Nelly, reż. Dominik Wessely, Niemcy 2016, 97 min.

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

WARSZTATY SPOŁECZNO - PROFILAKTYCZNE

TEMATYKA REALIZUJĄCA PODSTAWOWE KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ NA ROK 2021/2022

ZAJĘCIA MOGĄ ODBYWAĆ SIĘ W SALI LEKCYJNEJ

MAKSYMALNA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 30 0SÓB

CZAS TRWANIA ZAJĘĆ: 90 MINUT

1.

W ŚWIECIE UCZUĆ. SKĄD SIĘ BIORĄ UCZUCIA I DO CZEGO NAM SŁUŻĄ?

2.

EMPATIA, CZYLI CZUJĘ, ŻE POTRZEBUJĘ…

3.

WSPARCIE, WSPÓŁZALEŻNOŚĆ I WIDZENIE DRUGIEGO CZŁOWIEKA.

4.

STRES I STRESORY. JAK POPRAWIĆ SWOJĄ KONDYCJĘ PSYCHO-FIZYCZNĄ?

5.

AGRESJA I ZŁOŚĆ – SKĄD SIĘ BIORĄ I JAK NIMI ZARZĄDZAĆ?

6.

OD ZŁOŚCI DO PRZEMOCY…

7.

OD SMUTKU DO DEPRESJI…

8.

MIĘDZY POCZUCIEM WŁASNEJ WARTOŚCI A PEWNOŚCIĄ SIEBIE.

9.

MINDFULLNESS. SZTUKA UWAŻNOŚCI.

10.

JAK ZE SOBĄ ROZMAWIAĆ, ŻEBY SIĘ POROZUMIEĆ?

Szkoła ponadpodstawowa

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY

CYKL PROFILAKTYCZNO-SPOŁECZNY
FILMOWE DROGOWSKAZY

PAŹDZIERNIK

HIERARCHIA WARTOŚCI A PRESJA SPOŁECZNA
Moja miłość, reż. Brian Baugh, USA 2018, 112 min.

LISTOPAD

O PRZEŁAMYWANIU WŁASNYCH BARIER
Sokół z masłem orzechowym, reż. Tyler Nilson/ Michael Schwartz, USA 2019, 97 min.

GRUDZIEŃ

JAK MYŚLENIE O SOBIE WPŁYWA NA SAMOOCENĘ?
Jestem taka piękna, reż. Abby Kohn/ Marc Silverstein, USA 2018, 110 min.

STYCZEŃ

CZŁOWIEK W SYTUACJACH GRANICZNYCH
Głusza, reż. Patricia Rozema, Kanada 2015, 101 min.

LUTY

JAK CZERPAĆ RADOŚĆ Z ŻYCIA? O RADZENIU SOBIE ZE SMUTKIEM I APATIĄ
Babyteeth, reż. Shannon Murphy, Australia/ USA 2019, 116 min.

MARZEC

W PUŁAPCE NAŁOGÓW – ALKOHOL, NARKOTYKI, DOPALACZE
Najlepszy, reż. Łukasz Palkowski, Polska 2017, 110 min.

KWIECIEŃ

DOKĄD NAS MOŻE ZAPROWADZIĆ CYFROWA REWOLUCJA?
Lo i stało się. Zaduma nad światem w sieci, reż. Werber Herzog, USA 2016, 98 min.

MAJ

MOJE MIEJSCE W RODZINIE
Minari, reż. Lee Isaac Chung, USA 2021, 115 min.

CZERWIEC

PODRÓŻ JAKO SZANSA NA SAMOPOZNANIE
Oto my, reż. Nir Bergman, Włochy/ Izrael 2020, 94 min.

WARSZTATY MEDIALNE

MINIWYKŁADY Z HISTORII FILMU POLSKIEGO

ZAJĘCIA TRWAJĄ OKOŁO 90 MINUT I MOGĄ ODBYWAĆ SIĘ W SALI LEKCYJNEJ

PAŹDZIERNIK

FILMOWE POKOLENIE KOLUMBÓW (POLSKA SZKOŁA FILMOWA)

LISTOPAD

KINO POLSKIE WOBEC NIEPODLEGŁOŚCI I WOLNOŚCI

GRUDZIEŃ

BUNTOWNICY I OUTSIDERZY POLSKIEGO KINA

STYCZEŃ

IRONIA I GROTESKA W KINIE POLSKIM

LUTY

KINO MORALNEGO NIEPOKOJU

MARZEC

POLSKIE REŻYSERKI

KWIECIEŃ

ADAPTACJE I KINO LEKTUR SZKOLNYCH

MAJ

POLSKI FILM DOKUMENTALNY

CZERWIEC

(WSPÓŁCZESNY) POLSKI FILM BIOGRAFICZNY

KinoSzkoła Seniora

PAŹDZIERNIK

CZY BYCIE OPTYMISTĄ MA SENS?
Jutro będziemy szczęśliwi, reż. Hugo Gelin,
Francja/ Wielka Brytania 2016, 118 min.

LISTOPAD

DLACZEGO LUBIMY OPOWIEŚCI KRYMINALNE?
Na bank się uda,
reż. Szymon Jakubowski, Polska 2019, 105 min.

GRUDZIEŃ

CZY WARTO ŻYĆ PRZESZŁOŚCIĄ?
Poznajmy się jeszcze raz,
reż. Nicolas Bedos, Francja 2019, 110 min.

STYCZEŃ

OTWARTOŚĆ NA ZMIANY. KOMU SŁUŻĄ IDEOLOGIE?
Tajemnice Joan,
reż. Trevor Nuun, Wielka Brytania 2018, 110 min.

LUTY

MIĘDZY PRACĄ A RODZINĄ…O TRUDNYCH ŻYCIOWYCH WYBORACH
Proxima,
reż. Alice Winocour, Francja/ Niemcy 2019, 107 min.

MARZEC

EKOLOGIA A EKOTERRORYZM
Kobieta idzie na wojnę,
reż Benedikt Erlingsson, Francja/ Islandia/ Ukraina 2018,
101 min.

KWIECIEŃ

O PRZEŁAMYWANIU WŁASNYCH BARIER
Sokół z masłem orzechowym,
reż. Tyler Nilson/ Michael Schwartz,
USA 2019, 97 mi.

MAJ

SEKRETY WIELKICH TWÓRCÓW…ASTRID LINDGREN JAKIEJ NIE ZNAMY
Młodość Astrid,
reż. Pernille Fischer Christensen, Dania/Szwecja 2018, 123 min.

CZERWIEC

CZŁOWIEK JAKO ISTOTA SPOŁECZNA – SIŁA RELACJI
Pojedynek na głosy,
reż. Peter Cattaneo, Wielka Brytania 2019, 112 min.

Dla nauczycieli,
rodziców
i opiekunów

SZKOLENIA

Tematyka zajęć związana jest z funkcjonowaniem dzieci i młodzieży w świecie nowych mediów oraz kształtowania pozytywnych relacji między dzieckiem a dorosłym. Proponujemy spotkania oddzielne – dla gron pedagogicznych oraz rodziców/opiekunów. Szkolenia prowadzone są w formie warsztatowej i trwaja średnio ok. 120 min. (istnieje możliwość przeprowadzenia zajęć krótszych lub dłuższych). Prawodzącymi zajęcia są wykładowcy akademiccy, metodycy oraz trenerzy. Zajęcia mogą być przeprowadzone w dowolnym wybranym przez Państwa terminie. Szczegółówe informacje oraz zapisy pod numerem telefonu: 605 569 746

TEMATYKA ZAJĘĆ DLA NAUCZYCIELI:
TEMATYKA ZAJĘĆ DLA RODZICÓW:
Close Menu
×

Koszyk

Aby kupić
zajęcia Online